2018. január 20., szombat

00.Prológus


-Pezz ébresztő, reggel van.-nyitott be a szobámba Conor.Egy újabb szörnyű nap.Gyűlölöm ezt az életet, ennél még talán a halál is jobb.Már számolni se tudom egy nap hány férfi fordul meg itt, és a legtöbb hozzám jön.Persze, hisz én vagyok Jack pici lánya a milliomos lányát, mindenki kiakarja próbálni.Apámnak meg megéri, sokat kaszál rajtam.Nem csodálom, hogy anya elhagyta,de az ég szerelmére rám is gondolhatott volna, az egyetlen lányára.
-Conor menj ki.-hozzávágtam az egyik párnámat, és felkeltem az ágyból.
Elindultam a fürdőbe, de Conor még mindig az ajtóba állt.Csak egy francia bugyi volt rajtam meg egy trikó.Háttal állva id éreztem hogy Conor a fenekemet bámulja és azon töri a fejét, hogy tudjon megdugni.Hátrafordultam és egy kajánul rávigyorogtam.Elindult felém, de megelőztem és bementem a fürdőszobába.Nem egyszer dugtam már Conorral, de neki sose elég, fizetni se kell neki mert apám embere.Lezuhanyoztam és nekiálltam fogat mosni.Egy halvány sminket felraktam és felvettem egy toppot hozzá pedig egy rövidnadrágot.A nyakamra nagyon sok alapozót kellett raknom hogy eltűnjenek a lila foltok.Hajamat csak egy kontyba felkötöttem és lementem reggelizni.Ilyenkor még senki nem jöhet, mert a ház csak 1 órakor nyitja meg kapuit.Lent már fent volt mindenki.
-Jó reggelt.-köszöntem mindenkinek és a kávésbögréért nyúltam.Megcsináltam a szokásos reggeli kávémat és leültem Amanda mellé.
-Szóval, mindenki itt van szeretném ha ma mindenki csinos lenne ne a szokásos munkaruhátokat vegyétek fel.Fontos személy érkezik hozzánk.És Perrie.-felém fordult apám.-Ma legyél formában szeretne téged is megismerni.-komolyan néz a szemembe apám.Egy újabb milliomos öreg fószer jön tuti, akinek kikell elégítenem a vágyait amit a feleségétől nem kap meg.
-Csodás.-unottan álltam fel az asztaltól és felsétáltam a szobámba.Apám még az étvágyamat is elvette.
Elkezdtem készülődni, felraktam egy erős sminket, és a legfontosabb a vörös rúzs.Minden öreg erre gerjed be, és nem tart sokáig a velük eltöltött idő.Felvettem egy szűk egybe ruhát ami annyira rövid hogy ha leülök benne a fenekem teljesen kivan.Alulra a vörös harisnyatartós fehérneműmet, hajamat pedig begöndörítettem.Gyűlölök így kinézni, bárcsak egy farmerba, edzőcipőbe és egy pulcsiba lehetnék. De helyette ebbe a kurvás szerelésbe kell lennem mivel az is vagyok.Apa pici kurvája a többi lánnyal együtt.
Lementem apámhoz mivel, jön a vendégünk.Mindenki tátott szájjal nézett, még a csajok is.Csak én öltöztem ennyire ki.
-Te aztán kitettél magadért Pezz.-Conor elismerően bólogatott közbe meg csorgatta a nyálát.-Fogd be Conor.-szúros szemekkel néztem rá.Megszólalt a csengő.Megjött az újabb áldozatom.Kinyílt az ajtó és belépett Ő.Fiatal volt, talán velem egykorú,haja kicsit nagy volt és össze-vissza állt, egy barna hosszabb kabátot,fekete feszülős farmert és egy fekete pólót viselt.Helyes srác be kell vallanom de mit kereshet itt?Bármelyik nőt megkaphatná minek jön egy kurvához.Apám oda sietett hozzá és magával rángatott engem is.
-Styles ő itt Perrie a kislányom.-mutatott be engem neki.Én csak lefagyva álltam ott előtte.Fiatallal nem volt még dolgom Conoron kívül,de ő más volt vele nem pénzért dugtam, hanem mert helyes és mindig itt van nekem, tudja hogy kell igazán bánni velem.Tudja hol a határ.
-Harry Styles vagyok.-megfogja a kezem és egy csókot nyom rá.Ez most komoly?Egy kurvának mióta csókolnak kezet?
-Elég Stlyes,áll az alku vagy nem?-apám kezdett dühös lenni.Első alapszabály, senki nem flörtölhet vagy kerülhet kapcsolatba velünk, legfőképp velem.
-Áll.-kezet fognak apával és int nekem egyet.Megfogtam Harry kezét és a szoba felé kezdtem húzni.
Amint beértünk kulcsra zártam az ajtót.-Gyerünk Styles vetkőzz, legyünk túl rajta.-kezdtem el levenni a ruhámat de megállított.
-Ne vetkőzz nem megdugni akarlak csak az apád hiszi ezt.-állított le.-Akkor mit akarsz?-néztem rá értetlenül.Visszautasított egy férfi.Ilyen még sose történt.
-Segíteni.-és ezzel a lendülettel megölelt.Váratlanul ért de a testemet melegség lepte el.Évek óta nem ölelt meg senki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése